2011. május 23., hétfő

Ajándék

Valami nagyon furát élek most. Ilyen nem volt még velem soha. Jött valaki és egy hét után azt érzem, hogy ezer éve ismerem. Mintha mindig azt akartam volna, hogy itt legyen. Mikor vele vagyok, azt érzem, hogy a jó emberrel vagyok a jó helyen. Természetesnek érzem azt, hogy velem van. Pedig a jó dolgok nem azok, csak szeretjük azt hinni. Érzem, hogy okkal lépett az életembe, és azt hiszem, hogy Isten küldte. Eddig "civil" lányokkal jártam, Pippa az első hívő. Nagyon jó érzés, hogy nem vagyok egyedül és nem leszek gáz amiért Bibliát olvasok és imádkozom. Ma Zsuzsiéknál voltunk Szigetszentmiklóson egy ifjúsági Istentiszteleten. Nagyon jó volt, hogy ott volt velem. Azokban a percekben nagyon erősnek éreztem magamat és a kapcsolatunkat is. Tényleg éreztem, hogy ott volt velem Isten!!!Leírhatnám, hogy imádom a mosolyát, a szemét. Dicsérhetném nagyon sokáig, és mondhatnám, hogy mit szeretek benne. De szerintem sokkal jobban összefoglalom azzal, ha azt mondom, hogy Isten küldte, Istentől kaptam Őt.

1 megjegyzés:

  1. Ugyanezt élem át épp :) Nagyon jó érzés, tudni hogy akit szeretek és velem van, támogat segít ha baj van, és én is lehetek neki támasza. Adhatom neki azt amit kapok Istentől, és Ő is azt adja, azt a szeretetet és gondoskodást, amit Ő kap Istentől. Isten áldjon és csak így tovább :))
    - Tocy

    VálaszTörlés