2011. november 29., kedd

Változás

Elsőre egy választási szlogen jutott eszembe a saját címemről, változás...Nem kezdtem politikába, de tényleg változást érzek. Az utóbbi kb. 3 hónapban picit átalakult az agyam, a szívem. Megint volt egy level up, felnőttebb lettem. Másképp nézem a dolgaimat, és tudatosabban megyek a céljaim felé. Közben levizsgáztam abból a tárgyból, ami tavaly nem sikerült. Idén végre tanultam, rendesen, mint egy normális ember. Nem volt megerőltető vagy furcsa, totál egyértelművé vált. Nem változtak nagy dolgok, csak picik legbelül, de mégis fontosak. Még talán az irány sem lett nagyon más, csak pár kerülőutat sikerült kiiktatni. Minden és mindenki okkal jön az életünkbe szerintem, ennek a változásnak is itt is és most helye van. Nehéz volt az első pillanattól őszintének lenni, és szerintem ennek köszönhetem ezt az újdonságot. Fura, hogy nem látod az "értelmét", hogy megismersz valakit, és mégis rengeteg dolgot tud adni. Lehet nem is ő okozta, de jókor volt jó helyen. Nem mondott ki semmi extrát, csak azt, amit tudsz magadtól is. Nem kísérik csodás fényjelenségek, csak itt van, elmondja és érzi azt, amit Te is tudsz magadtól. Örülsz, hogy érzi a lelkedet, kimondja, amit tudsz és formál. Előrébb visz a világ, már nem az vagy, aki tegnap voltál. Közben ha csak leülnél magaddal őszintén, kérdeznél hogy mit miért teszel és mit miért nem, akkor ugyanide jutnál. Mégis kell valaki más, aki kimondja a Te gondolataidat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése