2011. július 10., vasárnap

Hit

Sokat gondolkoztam mostanában a hiten. Szerintem az egyik legfontosabb dolog a világon. Nem pusztán a hit Istenben. Hinni abban, amit csinálsz például. Hiszek abban, hogy az életemben minden okkal történik. Isten okkal küld és vesz el embereket, és okkal állít bizonyos helyzetek elé. Minden pillanatban tanítani akar valamit. Engem mostanában talán hinni tanított meg, a munkámon keresztül. Korábban, még akár csak pár héttel ezelőtt is állandóan féltem, hogy elrontok valamit, hogy nem tudom azt a szintet hozni, amit én szeretnék. Azóta megtanultam hinni, hinni abban, amit csinálok. Tudom, hogy Isten okkal küldött erre a helyre, ő tudja miért itt és ezt a munkát végzem. Ha pedig ideküldött, akkor nem állít elém olyan akadályt, amit ne tudnék leküzdeni. Mindenki csak olyan terhet kap, amit elbír. A hit önmagában is egy jó dolog, szerintem olyan mint egy biztonsági háló. Isten ott van Veled mindig, de fontos, hogy megtanulj figyelni is rá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése