2010. július 27., kedd

Vállald magad!!!

Hülye, unalmas, elcsépelt reklámszöveg. Ha most úgy döntesz, hogy ebből elég volt, lehet, hogy igazad van, bár talán Veled is volt már ilyen. Jobban érzem magamat pár napja a bőrömben, de ezt leírtam itt is, meg ha beszéltünk mostanában, akkor tudod is. Rájöttem a nagy titokra. Divatosan azt mondanám, hogy megtaláltam önmagam, egyébként csak a helyemet a világban. Nem akarok már megfelelni X-nek vagy Y-nak.Nem akarom, hogy jobbnak lásson valaki, csak mert ebből jól jöhetek ki (egyékbént is csak egy időre - tapasztalat). Önmagam akarok lenni, én, így, ahogy vagyok. Kifelé a világnak előadtam, hogy én mekkora egyéniség vagyok, közben X-ek és Y-ok teljesen másnak ismertek, mert nekik akartam szimpatikus lenni. Egy barátnak, hogy ne mondjak ellent neki, mert egy vita miatt nem akarom elveszíteni, a szép szemű lánynak azért, hogy legközelebb is találkozzunk, és még lehetne folytatni nagyon sokáig. A lényeg, mostantól ez másképpen lesz!!! Azért ne arra készülj, hogy önállóság vagy egyéniség indokkal ezentúl mindenben összeveszek Veled! Csak szeretnék a saját utamon menni. Szerintem érek annyit mint azok akiknek a véleménye, ízlése szerint akartam élni az életemet.Mindenki egyéni és senkiből sincs szükség másolatra. Az én egyéniségem pedig csak bennem van meg!Egy baráti jó tanács: ha úgy érzed mások irányítanak, gondold át az értékrendedet és az övékét, találd meg azt, ami Neked fontos és ragaszkodj hozzá. Aki szeret, és önmagadért szeret, az elfogad, akinek így nem kellesz, az mehet!
És a végére egy dal, ami nagyon jól megjeleníti amit most érzek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése