2010. július 22., csütörtök

Változás 2010

Nem, nem kezdtem el kampányolni az önkormányzati választásokra. =) Csak annyi történt, hogy az elmúlt 5 napban kicsit megkaptam a változást, amit szerettem volna. Egyik (remélem nem sértődik meg, ha véletlen olvassa) legjobb barátom Nándi és a családja látott vendégül ebben az időben. Kicsit olyan volt mint a tv-ből A világ legszigorúbb szülői (már említettem egy korábbi postban), persze én nem a világ legszigorúbb szülőihez kerültem "átnevelésre", hanem véleményem szerint a legjobbakhoz, de a top 5-ben biztosan ott vannak. Szóval megkaptam a változásomat, 5 napig az ő életükhöz, ritmusukhoz kellett alkalmazkodnom, bele illeszkednem. És nagyon jó volt!!!Tényleg ez kellett, hogy kicsit ne itthon legyek és a saját világomat éljem, hanem új impulzusokat kapjak (húúú,de művészi vagyok ma). Most boldog vagyok, örülök ennek az egésznek, még akkor is, ha 5-kor keltem és meleg volt a vonaton. Most így jó minden, ezen a vonalon kellene továbbmenni. Ezekben a pillanatokban derülnek ki a felvételi ponthatárok, minden érintettnek innen is sok sikert! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése